پرویز معمارزاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از اول تیرماه در مجموعه ورزشی کارگران البرز آغاز شده بود و دیشب با برگزاری دیدار نهایی میان 2 تیم سایپا شیشه و سپهر الکتریک به پایان رسید.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها تیم های سپهر الکتریک و سایپا شیشه به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و تیم های نیرومحرکه و راستی کار البرز نیز به طور مشترک سوم شدند.
معمارزاده اضافه کرد: این مسابقات با هشت تیم و 100 شرکت کننده در سه مرحله گروهی،حذفی،نیمه نهایی و نهایی برگزار شد.
این مسئول ورزشی خاطر نشان ساخت: 12 تیم در لیگ دسته یک استان قزوین حضور داشتند که چهار تیم لوازم خانگی،کاشی الوند،سندن ایرانیان و فرش پارس به دلیل مشکلات اقتصادی در رقابت ها حضور نیافته و به لیگ دسته دوم کارگران استان سقوط کردند.
وی با بیان اینکه قزوین قطب والیبال کارگری کشور است،گفت: در سال گذشته با تیم سپهرالکتریک جواز حضور در مسابقات جهانی کارگران را به دست آوردیم که به دلیل کم لطفی مسئولان تیم اصفهان به این رقابت ها اعزام شد و رتبه سوم را به دست آورد.
معمارزاده ادامه داد: بدونش ک اگر تیم قزوین به این رقابت ها اعزام می شد رتبه اول یا دوم را به دست می آورد و تیم والیبال کارگران استان نیز بیشتر می درخشید.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.