در این گزارش که به قلم مرضیه اردکانی نوشته شده، آمده است با توجه به جمعیت بالای اصناف و کسبه در سطح شهرها و همچنین مشارکت بالای آنها در پرداخت عوارض شهری و مالیات، انتظار می رود این قشر اقتصادی در اجرای پروژه های شهری و همفکری با مدیران شهری، نقش پررنگ تری داشته باشند که این امر با معرفی یک نماینده متخصص و کارآمد در امور صنفی به مجموعه مردمی شورای شهر عملی می شود اما خلاء یک نماینده از خانواده اصناف و بازاریان در مجموعه مردمی شورای شهر از مواردی است که شاید به آن پرداخته نشده است.
ضمن اینکه انتظار یک اطلاع رسانی مداوم و آگاهی رساندن به عموم مردم از فعالیت اتاق اصناف قزوین که نماینده مستقیم کسبه و بازاریان هستند، از طریق رسانه های مردمی از دیگر موضوعاتی است که به نظر می آید نیاز به توجه بیشتری دارد.
دوچرخه ها به جای چهارچرخه ها می آیند عنوان مطلب دیگری از این هفته نامه است که در آن شیما شاهین فر با اشاره به همایش دوچرخه سواری در روزهای اخیر به موضوع معرفی قزوین به عنوان کاندید پایلوت دوچرخه سواری همگانی در شمال غرب کشور پرداخته است.
مینودر همچنین در مطلبی به قلم نسرین رحیمی از سردرگرمی خانواده ها برای ثبت نام در سال تحصیلی جدید گزارش داده است.
یادداشت سایه مختاری با تیتر گرمایش شهر، دستاورد سوخت موتورها در قزوین، گزارشی از فرجام خونین بر سر تاب سواری بین 2 زن و کشته شدن یکی از طرفین نزاع در شهر بازی بیدستان و کاهش 28درصدی طلاق در قزوین از دیگر عناوین نشریه مینودر در شماره جدید خود است.
تیتر اول این هفته نامه نیز به سخنان منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در ستاد تنظیم بازار اختصاص دارد که به نقل از وی آمده است: ذخیره سازی کالاهای اساسی حداقل برای سه ماه باید در دستور کار تمام مسئولان امر باشد.
هفته نامه مینودر به سردبیری عاطفه مشایخ در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.