به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از این تعداد چاه، گفت: عمق هر یک از این چاه ها 200 متر و مجموع آبدهی آنها نیز 100 لیتر در ثانیه است.
داراب بیرنوندی، نوع پمپ چاه های مورد بهره براری قرار گرفته را شناور 90 (2 عدد) و 110کیلو وات دانست و افزود: چاه های حفر شده در محدوده جنوب بیدستان جهت تامین آب شرب مورد نیاز این شهر و نیز شریفیه، محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تجهیز و به بهره برداری رسیده است.
به گفته وی، برای جمع آوری و انتقال آب شرب این تعداد چاه 2 کیلومتر خط انتقال با لوله پلی اتلین به سایز 400 میلی متر اجرا شده است.
بیرنوندی در ادامه، میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 15 میلیارد ریال برای اجرای خط انتقال و 11 میلیارد ریال نیز جهت تجهیز احداث و اتاقک سر چاه ها اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: با توجه به کمبود 35 لیتر در ثانیه آب شرب ناحیه شهری مهرگان و 50 لیتر در ثانیه ای شهر محمدیه، از مشترکان درخواست می شود برای گذر از شرایط کم آبی فصل تابستان، نهایت رعایت صرفه جویی در مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند.
هم اکنون 960 هزار جمعیت قزوین در قالب 386 هزار مشترک در 26 شهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.
62 درصد جمعیت شهری استان با 240 هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تعداد تصفیه خانه های آن نیز 6 واحد با ظرفیت 53 هزار متر مکعب است.
7390/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.