به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، امیر خوش نیت روز چهارشنبه افزود: کمیته امداد با کسب تجربه های مفید در حوزه اشتغال زایی و توانمندسازی، رویکرد خود را بر ارتقای سطح کیفی طرح های شغلی‌ و پایدارسازی هرچه بیشتر مشاغل قرار داده است.
وی اظهار داشت: ریشه کنی فقر با توانمند سازی نیازمندان محقق می‌شود و اشتغال زایی به عنوان اصلی مهم در بحث توانمند سازی، در اوویت برنامه ها و اقدامات کمیته امداد امام (ره) استان قزوین قرار دارد.
خوش نیت یادآور شد: کمیته امداد قزوین با اجرای این سیاست طی سال‌های 95 و 96 در میان دستگاه های مختلف استان حائز عنوان رتبه برتر ایجاد طرح های اشتغال شد..
وی اضافه کرد: ارزیابی‌های درون سازمانی و برون سازمانی حکایت از این دارد که اشتغال ایجاد شده در این نهاد از کمترین حد انحراف برخوردار بوده به طوری که بیش از 80 درصد مشاغل ایجاد شده منجر به ایجاد درآمد پایدار برای مجریان طرح ها بوده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان قزوین تصریح کرد: در مجموع طی سال گذشته سه هزار و 845 شغل برای مددجویان ایجاد شد و در روزهای پایانی سال گذشته نیز جشن توانمندی بیش از هزار و 500 مددجوی تحت حمایت برگزار شد.
در حال حاضر بیش از 21هزار خانوار ( 34هزارو 900نفر در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد یکهزارو 685نفر ایتام هستند که 20هزارو 543حامی حمایت مادی و معنوی ایتام را بر عهده دارند.
7390*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.