به گزارش ایرنا،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار جمعی از علما و روحانیون استان قزوین با وی افزود: نقش روحانیت در اصلاح امور جامعه بسیار مهم است و این قشر باید همواره نسبت به این موضوع حساس باشد.
وی در ادامه به نقش روحانیت و حوزه های علمیه در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: روحانیون در مساجد و در بخش‌های مختلف جامعه نقش مهمی در آگاهی بخشی و اعتماد سازی داشتند و همین موضوع مهم ترین نقش را در پیروزی انقلاب داشت.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه استمرار انقلاب بدست روحانیت محقق خواهد شد،افزود: در این خصوص نیازمند جدیت و حساسیت این قشر در همه زمینه ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر روحانیت با جدیت پای کار بیایند و در تمام زمینه‌ها دغدغه‌مند باشند، مسلمانان کشورهای دیگر از این جدیت روحیه می‌گیرند و با انگیزه بیشتری پای کار جبهه مقاومت اسلامی می ایستند.
آیت‌الله عابدینی، انقلابی شدن و انقلابی ماندن را ضروری دانست و عنوان کرد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، آیت‌الله شالی و آیت‌الله ابوترابی سهم جدی در انقلابی شدن و انقلابی ماندن استان قزوین داشتند و امروز این رسالت بر عهده شما جمع حاضر قرار دارد.
امام جمعه قزوین در پایان از روحانیون به عنوان اقشار بسیار تاثیرگذار در اجتماع یاد کرد و گفت: این قشر باید برای کمک به حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه بیشتر بکوشند.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.