به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، داراب بیرنوندی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار آوج با ارائه گزارشی از اقدام های صورت گرفته در سال گذشته، افزود: با انجام اعتبارهای تخصیص یافته موضوع اصلاح بخشی از شبکه آب و تکمیل مخزن آب شرب آبگرم این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های پیش بینی شده شرکت، در صورت تامین به موقع اعتبارات، اصلاح 5 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب آوج، احداث ساختمان تله متری (کنترل از راه دور تاسیسات) و پیگیری تامین آب مطمئن برای این شهر به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
فرماندار آوج نیز در این نشست اظهار داشت: آب عنصری حیاتی و نجات بخش در زندگی مردم بوده که حفظ و حراست از آن نیازمند عزم و همتی جدی و مضاعف از سوی دستگاه ها، نهادها و به خصوص شهروندان است.
علی اکبر سلیمانی اضافه کرد: مصرف بهینه و موثر آب نیاز به فرهنگ سازی همه جانبه داشته تا جایی که نقطه اتکا و قابل تحقق آن در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری نیز صرفه جویی بهینه از این عنصر حیاتی است.
سلیمانی در پایان افزود: کمبود آب در کشور باید با صرفه جویی مصرف در همه سطوح جامعه مدیریت شده و همه مسئولان و آحاد مردم نیز خود را در قبال آن مسئول و مکلف بدانند.
7390/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.