علیرضا آشناگر روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش از 60سال است که سرزمین فلسطین و قدس عزیز در اشغال رژیم صهیونیستی اسراییل است افزود: استکبار اگر چه توانست با تاسیس یک رژیم جعلی دشنه در قلب جهان اسلام فرو کند اما از همان ابتدا مردم مبارز و آزاده فلسطین و جهان اسلام در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیبتی و حامیانش مقاومت کرد.
وی اضافه کرد:انقلاب اسلامی از همان صبح پیروزی، دفاع از مردم فلسطین و آزادی قدس را جزو آرمان های اصلی و اول خود قرار داد و امام ( ره )با شیوا ترین پیام و رساترین کلام از آزادی قدس شریف دفاع کرد و روز قدس را روز اسلام و روز تجدید حیات کشورهای اسلامی نامید.
وی گفت:امروز پس از گذشت 40سال از پیام امام( ره ) این روز متعلق به یک جمعیت بیش از یک میلیاردی است که فریاد های آنان می تواند خواب استکبار را آشفته سازد.
آشناگر با بیان اینکه امسال روز قدس جلوه دیگری دارد خاطرنشان کرد: متاسفانه آمریکا با گستاخی سفارت خانه خود را در بیت المقدس افتتاح کرده است و حکام برخی از کشورهای مرتجع عربی در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی دچار انفعال شده اند.
وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام باید به توان خود تکیه کند، گفت:پیام راهپیمایی روز قدس هم همین است و ما امت اسلامی با یک جمعیت یک میلیاردی با اتحاد، انسجام و وحدت کلمه می توانیم از قبله اول مسلمین دفاع کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود:با این راهپیمایی بزرگ به مردم مسلمان و زجر کشیده سرزمین های اشغالی می گوییم که یک امت پشتیبان شما است و همراه و همگام با شما مبارزه را ادامه می دهد.
راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر مرکز استان قزوین ، در 102 نقطه دیگر این استان برگزار شد.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.