آیت الله علی اسلامی صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قدس قبله نخست اسلام است و به لحاظ معنوی از جایگاه ویژه و رفیعی برخوردار است به گونه ای که پیامبر بخش قابل توجهی از نماز خود را به سمت این مکان مقدس اقامه کرده است.
وی با بیان اینکه قدس به لحاظ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز از اهمیت بالایی برای جهان اسلام برخوردار است،خاطرنشان کرد: به درستی باید گفت که قدس پاره تن اسلام است.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسلمانان نباید در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کنند،افزود: روز قدس بهترین فرصت برای انسجام و همدلی بین مسلمین برای آزادسازی قدس شریف است.
آیت الله اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک مسلمانان است و باید از صفحه روزگار محو شود،افزود: اگر کشورهای اسلامی در مقابل این رژیم جنایتکار ساکت نشسته و علیه آن اقدام نکنند، اسرائیل علیه آنها اقدام می کند.
وی به برنامه های جاه طلبانه رژیم صهیونیستی برای توسعه سرزمین های خود اشاره کرد و گفت: این رژیم جنایتکار قانون اساسی ندارد و سیاست خارجی آن نیز در جایی ثبت و نگارش نشده است چرا که سران این رژیم منحوس در پی رسیدن به مرزهای موعود اسرائیل و فتح لبنان،سوریه، عراق، اردن و سرزمین هایی از دیگر کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی و حتی بخشی از ایران و رسیدن به خلیج فارس هستند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: اینکه اسرائیل امروز در داخل فلسطین و در شهرک های خود اقدام به ساخت دیوار حائل می کند و در گسترش مرزهای سرزمینی خود عاجز و ناتوان است، بدلیل ترس آنان از مسلمانان است که این را باید از برکات روز قدس بدانیم.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس یادگار ارزشمند و فوق العاده امام خمینی(ره) روزی است که جهان اسلام باید از آن به خوبی برای مقابله با نظام سلطه و جنایت هایش بهره ببرد،خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مسلمانان در راهپیمایی این روز بدون شک موجب مجد و عظمت بیشتر اسلام در دنیا می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.