به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی شنبه شب در نشست شورای اداری بخش دشتابی از توابع شهرستان بوئین زهرا افزود: نگاه عادلانه و هم جانبه نگر در توزیع خدمات در سطح شهرستان ها باید توسط تمامی مدیران رعایت شود تا شاهد توسعه هم جانبه در کل استان باشیم.
وی به هجمه مخالفان دولت نیز اشاره کرد و گفت: برخی از مخالفان دولت با طرح الگوی آرمانی دولت کریمه در اندیشه اسلامی در پی انتقاد از دولت به مفهوم قوه مجریه هستند در حالی که با هر تفسیری بخواهیم دولت کریمه را بررسی کنیم این مفهوم محدود به قوه مجریه نیست.
استاندار قزوین افزود: سابقه دولت به معنای جدید و اصل تفکیک قوا بیش از 250 تا 300 سال نیست در حالی که دولت کریمه محتوا و متن دعایی است که منسوب به امام زمان عج است.
زاهدی افزود: دولت کریمه 2 معنا بیشتر ندارد که یکی همان دولت امام زمان (عج) است و دیگری دولت به مفهوم کلی حکومت و حاکمیت به شمار می رود.
استاندار قزوین ادامه داد: با این تفسیر هرگونه انتظار یا انتقادی باید معطوف به حکومت به مفهوم عام کلمه باشد و نباید آن را به قوه مجریه محدود کرد.
وی با اشاره به اینکه رعایت انصاف در داوری برای همه به ویژه روحانیت که مقتدای مردم است،امری لازم و ضروری به شمار می رود،اظهار داشت: اینکه امروزه بحث موسسات مالی مطرح می شود باید پرسید این موسسات را چه کسانی و در چه زمانی به وجود آوردند و چرا منتقدان امروز در آن مقطع ساکت بودند؟
وی با اشاره به مستمسک قراردادن اعلام واردات خودرو از زبان یکی از روسای فراکسیون مجلس برای انتقاد به دولت،تصریح کرد: این گونه آمارها و موضع گیری ها که از سوی جمعی از افراد سیاسی وهمفکر اعلام می شود هیچ گونه مبنای قانونی ندارد و نباید هرکسی هر حرفی را می زند بدان استناد کرده و آن را ملاک عمل قرار داد.
زاهدی اظهار داشت: متاسفانه برخی با زبان خود مردم را نسبت به نظام بی اعتماد می کنند و نظام هم به مفهوم قوای مقننه،مجریه،قضائیه و همه نهادها و سازمانهاست پس مخالفان دولت فکر نکنند که کوبیدن دولت به نفع نظام است و با اینکار به نظام و مردم خدمت می کنند!
استاندار قزوین با بیان اینکه چرا تریبون داران در دولت گذشته سکوت کرده بودند؟،افزود: در دولت گذشته با 800 میلیارد دلار درآمد نفتی خسارت های جبران ناپذیری به مملکت وارد شد اما صدای هیچ یک از مخالفان امروز دولت در نیامد.
وی همچنین گفت: زمانی که گرانی به مرز 43 درصد رسید هیچ اعتراض و انتقادی از تریبون ها بلند نشد اما امروز آقایان راهپیمایی نه به گرانی راه می اندازند و در ادامه نمی توانند آن را جمع کنند.
استاندار قزوین افزود: معاون اول رئیس جمهور همان شب در این خصوص هشدار داد که آغازگر این حرکت ها ممکن است مخالفان دولت باشند اما قطعا جمع کننده آن نخواهند بود.
زاهدی اظهار داشت: اینکه بعضا رواج بی حجابی در جامعه را به دولت نسبت می دهند نسبت ناروایی است چون دولت به مفهوم عام شامل همه حکومت و حاکمیت می شود و همه کسانی که در سطح مختلف مسئولیت دارند باید در این خصوص پاسخگو باشند.
استاندار قزوین ادامه داد: سوال این است که چرا کسانی که تریبون دارند و در این خصوص مدعی هستند نتوانستند ضرورت و ارزش و اهمیت حجاب را برای دختران جوان تشریح و تبیین کنند؟
استاندار قزوین در ادامه از یک کارخانه سبد سازی در بخش دشتابی بازدید کرد و همچنین با خانواده شهیدان اسکندر و علیرضا امینی دیدار و گفت و گو کرد.
دشتابی از توابع شهرستان بوئین زهرا در فاصله 45 کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.