به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، متن پیام عبدالمحمد زاهدی که روز شنبه منتشر شده بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والدین شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.
خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان، مرحومه مغفوره سیده بتول آصف الحسینی، نماد ایمان و مقاومت و مادر شهیدان والا مقام ابوالفضل و جواد فخاری، عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر گردید.
آن مرحومه خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسالت می‌نمایم.
امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی قرار گیرد.
پیکر پاک این مادر شهیدان فخاری ساعت 16 امروز /شنبه/ پنجم خرداد از مقابل درب جنوبی امامزاده حسین (ع) به سمت گلزار مطهر شهدا تشییع و در مزار والدین شاهد به خاک سپرده خواهد شد.
شهید ابوالفضل فخاری، در 17 خرداد سال 44 در روستای آسیان از توابع شهر قزوین دیده به جهان گشود و با حمله عراق به میهن اسلامی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شد و سرانجام نیز در دهم اردیبهشت ماه سال 61 در شهر خرمشهر و بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد.
شهید جواد فخاری نیز در 30 دی ماه سال 49 در شهر قزوین متولد و پس از حمله عراق به ایران در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و در 31 فروردین ماه سال 67 در شیخ محمد عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت نائل آمد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.