به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش ضیاء آباد که در بخشداری این شهر برگزار شد،
افزود: میراثی به عنوان انقلاب اسلامی از امام و شهدا به دست ما رسیده و باید تمامی مدیران و مسئولان تلاش کنند تا این نظام و انقلاب در اوج عزت و سربلندی باقی بماند.
وی با بیان اینکه مسئولیت ها هیچگاه دائمی نبوده و مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه وظایف خود بدانند، ادامه داد: مردم حق دارند سئوال ها و درخواست خود را مطرح کنند و مسئولان نیز باید خود را در هر شرایطی پاسخگو بدانند.
به گفته وی، همه ما موظفیم تا ضمن حفظ کرامت مردم، برای رفع مشکل آنان در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی اقدام کنیم.
استاندار قزوین در ادامه موضوع مشکل آب را در سطح ملی دانست و اضافه کرد: کارگروه سازگاری با کم آبی در کشور برای رفع معضل یاد شده، تشکیل شده ضمن آنکه با تغییرات اقلیمی صورت گرفته و سدسازی های صورت گرفته در کشورهای ترکیه و عراق باید کمی آبی را جدی گرفته و برای سازگاری با آن اقدام کرد.
زاهدی به کاهش 20 درصدی نزولات آسمانی این استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان مشکل کم آبی را حل کنیم زیرا بدون اراده و همت مردم در اجرای سیاست ها موفق نخواهیم بود.
وی ادامه داد: بدترین معضل برای یک کشور دروغگویی مسئولان آن به مردم است و برای جلوگیری از این مساله باید تا به کاری اطمینان حاصل نکنیم، وعده انجام آن را ندهیم.
استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به اضلاع مثلث آمریکا، انگلیس و کشورهای عربی در جهت دشمنی با ایران و ایجاد یک منطقه پر تنش در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: در چنین وضعیتی همه باید تلاش کنیم تا کشورمان همچنان قدرت برتر منطقه باقی بماند.
زاهدی، مهمترین نیاز امروز جامعه را ایجاد وحدت در جامعه دانست و افزود: دیپلماسی عرصه ای بسیار دشواری است که در آن ایران توانست ضمن مذاکره با چند کشور ابرقدرت، از آشوب و جنگ های منطقه ای بسیاری جلوگیری کند.
مام جمعه بخش ضیاء آباد نیز در این جلسه گفت: مشکلات جاده و مسیر تردد، آنتن دهی تلفن همراه و گیرنده های تصویری و صوتی داخل، اشتغال کارگران غیر بومی در شهرک صنعتی بخش، ساماندهی طرح جامع شهری و استقرار بانک مسکن در این شهر را از جمله مهمترین درخواست های مردم از مقام عالی استان است.
حجت الاسلام مهدی جعفری افزود: متاسفانه پست سازمانی تعریف شده ای در زمینه ورزش این بخش وجود ندارد و امیدواریم حداقل مشکل ورزش این منطقه برطرف شود.
سعید پروندی، شهردار ضیاء آباد نیز در این جلسه تخصیص 700 تن قیر برای آسفالت معابر، اجرای فاضلاب و تقویت گردشگری را از مهمترین خواسته های اهالی این شهر دانست.
بخش ضیاءآباد از توابع شهرستان تاکستان در 65 کیلومتری جنوب قزوین قرار دارد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.