به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی روز یکشنبه در توضیح این خبر گفت: بدنبال اطلاعات دریافتی در خصوص تخریب آثار تاریخی و حفاری غیر مجاز توسط افرادی در بوئین زهرا، 6 نفر در حال حفاری دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: ادوات حفاری از قبیل بیل مکانیکی و 2 دستگاه خودروی سواری متهمان نیز توقیف شد.
این مسئول انتظامی گفت: حفاران پس از اعترافات در بازجویی فنی پلیس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی وبا صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

**سارقان کابل در شهرستان البرز دستگیر شدند
در اقدامی دیگر فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری سارقان 30 فقره سرقت سیم و کابل خبر داد.
سرهنگ سهراب خسروی اضافه کرد: در پی افزایش سرقت های سیم و کابل در سطح حوزه استحفاظی و ایجاد نارضایتی و ناامنی در بین اقشار مختلف جامعه و اداره برق، پس از جلسات متعدد، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در این خصوص با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت و راه اندازی گشت های شبانه روزی نامحسوس یک دستگاه خودروی پراید مشکوک در شهر محمدیه متوقف شد.
سرهنگ خسروی گفت: در بازرسی خودرو مذبور تعدادی آلات و ادوات مربوط به سرقت سیم و کابل برق کشف شد وبا بازجویی تخصصی صورت گرفته، سارقان به 30 فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهرستان البرز اعتراف کردند که منجر به کشف اموال مسروقه به ارزش 2میلیارد ریال شد.
وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقام های قضائی شدند.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.