به گزارش ایرنا، علی پرزحمت روز شنبه در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین که با حضور رئیس کل دادگستری و دادستان قزوین برگزار شد، افزود: بازرسان این سازمان از تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون 15 هزار مورد بازرسی انجام داده که در نهایت پرونده های تخلف تشکیل شده در زمینه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.
وی اضافه کرد: بازرسان سازمان صنعت و معدن در ادامه طرح ویژه بازرسی، 2 فقره پرونده عدم عرضه لوازم خانگی به میزان یک میلیارد و 800 میلیون و 900 میلیون ریال را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: نمایشگاه ضیافت با عرضه مستقیم کالاهای برند برای حمایت از مصرف کنندگان، پائین تر از قیمت بازار دائر شده تا مصرف کنندگان با خیالی آسوده برای تامین مایحتاج خود اقدام کنند.
وی همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از پنجشنبه گذشته به مدت یک ماه در سراسر استان خبر داد و گفت: اقلام مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.
این مسئول خاطر نشان کرد: ستاد خبری سازمان همزمان با اجرای طرح یاد شده به صورت شبانه روزی فعال بوده تا مردم بتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را از طریق سامانه 124 اعلام کنند.
استان قزوین دارای 35 هزار واحد صنفی است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.