به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه با صدور پیامی 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بدون تردید در جامعه امروزه نقش و اهمیت افکار عمومی در توفیق یا ناکامی سیاست ها و برنامه ریزی ها وظیفه و ماموریت مدیران دستگاه های دولتی و غیردولتی را در برقراری ارتباط و تعامل گسترده و اثربخش با وسایل ارتباط جمعی و اصحاب رسانه به عنوان منابع کسب خبر و ابزار های اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم بیش از گذشته به یک رسالت ضروری و در عین حال خطیر و حساس تبدیل کرده است.
در بخش بعدی این پیام آمده است: بدیهی است که توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از بسترها و ظرفیت های اطلاع رسانی و حلقه اتصال سازمان ها و نهادها با رسانه ها و افکار عمومی می تواند تاثیر به سزایی در جهت پاسخگویی به شهروندان و تقویت ارتباط و اعتماد بین مدیران و مردم داشته باشد.
در ادامه این پیام آورده شده است: اینجانب به نوبه خود 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و فرارسیدن این هفته را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه به جامعه خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و نظارتی، نهادهای عمومی و خدمات رسان اعم از دولتی و غیر دولتی تبریک گفته و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسالت می نمایم.
در بخش پایانی این پیام آمده است: انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت عملی و موثر همه مدیران و مسئولین مرتبط شاهد ارتقا و اعتلای هرچه بیشتر جایگاه و نقش روابط عمومی ها و فراهم کردن بستر های لازم برای اطلاع رسانی معقول،اقناعی و هنرمندانه و اثرگذار در عرصه های مختلف باشیم.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.