به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، بی بی عصمت سرفرازی که امروز (شنبه) در نخستین جلسه شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سخن می گفت، تصریح کرد: قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان به منظور تقویت ارائه خدمات دستگاه ها شکل گرفته که باید این خدمات برای همگان شفاف و دقیق باشد.
وی با بیان اینکه در بخش خصوصی، حقوق مصرف کننده در حوزه بازار به نمایش گذاشته می شود گفت: فرایند ارزیابی حقوق مصرف کننده در دستگاه های اجرایی و موسسات و شرکت هایی که دولتی محسوب می شوند نیز از طریق همین شورا باید انجام گیرد و بر این اساس دستگاه های دولتی مکلف هستند فرآیندهای ارایه خدمات خود را برای عموم مردم مشخص کنند تا مردم بدین طریق مطالبات خود را پیگیری کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان وظایفی بر عهده دارد که در صورت اجرایی شدن این وظایف، قطعا در آینده این شورا به مصرف کنندگان در استان کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به لزوم تشکیل و تقویت شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کننده تصریح کرد: باید اعضای این شورا بررسی کنند که فرایند ارزیابی تا چه اندازه به روند ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خواهد انجامید.
سرفرازی اطلاع رسانی کامل و شفاف حقوق مصرف‌کنندگان توسط صدا و سیما و رسانه های استان را ضروری دانست و گفت: امیدواریم تشکیل این شورا و تقویت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فضای مناسبی را برای احقاق حقوق مصرف کنندگان به دنبال داشته باشد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.