به گزارش خبرنگار ایرنا ، عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در جریان همایش بزرگ پیاده وری در قزوین افزود: در نقاط مختلف استان طرح های خوبی در حوزه ورزش اجرا شده و شاهد احداث پروژه های مختلفی نیز در استان هستیم.
وی اظهارکرد: طرح های و پروژه های نیمه تمام متعددی در سطح استان از جمله پروژه سالن شش هزار نفری قزوین وجود دارد که تکمیل و راه اندازی آن در دستور کار قرار دارد.
زاهدی بیان کرد: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های مهم ورزشی در این استان در سال جاری توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای و همچنین ورزش های همگانی است تا از این طریق استعدادهای جدید را شناسایی و نسبت به پرورش آنها اقدام شود.
استاندارقزوین ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی که برای اولین بار در کشور مقدمات ثبت آن دفتر رکوردهای گنیس فراهم شده ، افزود: برگزاری چنین برنامه های نشاط و شادابی را در بین خانواده های ترویج می دهد.
زاهدی بر توسعه و ترویج ورزش های همگانی در استان تاکید کرد و افزود: در این حوزه تلاش می شود که این گونه برنامه های توسعه پیدا کند .
وی ثبت این همایش در دفتر گنیس را یک اتفاق میمون ومبارک برای استان قزوین خواند و گفت : امیدواریم با ثبت این رکود در جهت حفظ وتوسعه ورزش همگانی بیش از گذشته تلاش کنیم.

**همایش پیاده روی قزوین برگ زرینی در تاریخ است
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت :برگزاری با شکوه همایش پیاده روی خانوادگی در این شهر به عنوان برگ زرینی در تاریخ ,ورزش ایران ثبت خواهد شد.
داود محمدی روز جمعه در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی قزوین افزود:در حال حاضر ورزش همگانی دارای وجهه خوبی درکشور است و برگزاری این همایش که برای اولین بار در کشور به منظور ثبت در گنیس انجام شد، افتخار بزرگی برای ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور قزوین خواهد بود.
وی اظهارکرد: این رویداد ارزشمند و برنامه های مشابه در سایر شهرستانهای استان، حاصل خدمات و فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم قزوین است.
محمدی بیان کرد: اجرای این گونه برنامه های ورزشی و تفریحی بر ارتقاء سلامت و نشاط مردم استان تاثیر گذار خواهد بود به ویژه اینکه این همایش به یاد و گرامیداشت سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تلاش های دولت در جهت توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی است و ورزش استان قزوین نیز تا کنون در عرصه های ملی و بین المللی در رشته های مخلف ورزشی به خوبی خود را اثبات کرده است .

**حضور گسترده مردم قزوین درهمایش بزرگ پیاده روی
دیگر نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور گسترده مردم ورزش دوست قزوین در این همایش بزرگ پیاده روی قابل تحسین است .
سیده حمیده زرآبادی افزود: مزین شدن این همایش به یاد سه هزار شهید استان، فضای این همایش را معنوی کرده است .
وی در خصوص توسعه ورزش بانوان در استان قزوین اظهار کرد: در خصوص ورزش بانوان در کشور اقدامات خوبی از سوی مجلس انجام شده و امیدواریم در استان نیز شاهد پیشرفت و توسعه ورزش این قشر باشیم .
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح جمعه به مناسبت گرامیداشت مقام سه هزار شهید استان، اعیاد شعبانیه، هفته معلم و کارگر با حضور نماینده گینس و جمعی از هنرمندان در قزوین برگزار شد.
این همایش برای اولین بار در کشور به منظور ثبت در دفتر گنیس از مقابل دانشگاه آزاد قزوین تا زمین چمن بوستان باراجین به مسافت 10کیلومتر (رفت و برگشت )برگزار شد.
برنامه های شاد با حضور برخی هنرمندان و حرکات نمایشی اعضای کیمته های ورزشی نیز ازجمله برنامه های جانبی این همایش بود که به صورت مستقیم از طریق شبکه صدا و سیما و شبکه سیمای استانی قزوین پخش شد.
سال گذشته 133 همایش پیاده روی در شهرها و روستاهای استان قزوین برگزار شد.
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.