به گزارش ایرنا، با اجرای این طرح سیستم تجمیع سرعت خدمت رسانی پلیس به مردم با افزایش خطوط تماس 110 از 5 خط به 15خط و جانمایی محل تماس های وارده در ارسال و اعلام نزدیک ترین مرکز و حضور سریعتر ماموران انتظامی در صحنه مهیا شده است.
معاون عملیات ناجا در این مراسم با اشاره به اجرای این سامانه در قزوین به عنوان یازدهمین استان کشور که از آن بهره مند شده است،افزود: اهتمام نیروی انتظامی براین موضوع استوار است که بهترین وبه روزترین خدمات قابل ارایه در دسترس مراجعین قرار گیرد.
سردار حسن ساجدی نیا افزود: با استقرار سامانه جدید شفافیت و امکان بازخوردگیری تماس ها و مراجعات و پیگیری های بعدی قابل رصد خواهد بود.
وی اظهار کرد: تلاش داریم در آینده ای نه چندان دور با راه اندازی سامانه پیامکی این امکان فراهم شود تا در مواقع بحرانی که امکان تماس تلفنی وجود ندارد از طریق پیامک اطلاعات به اطلاع نیروی انتظامی برسد.
سردار ساجدی نیا افزود: نیروی انتظامی تلاش می کند تا در تکمیل پروسه تکریم ارباب رجوع نیز در جایگاه بهتری قرار بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در این آیین گفت: اولین و مهم ترین نیاز در تمامی جوامع از آغاز تاکنون امنیت بوده است و این موضوع ایمان و تفکر و اندیشه اساس نظامات دینی می باشد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه اقدامات ما باید امنیت نظام جمهوری اسلامی را تقویت کند،گفت: به استناد روایات و احادیث امر به معروف ونهی ازمنکر بازوان تامین امنیت می باشد.
استاندار قزوین نیز در این مراسم هماهنگی وهم افزایی موجود در بین نیروهای پلیس وسپاه و بسیج در امنیت استان را مثال زدنی دانست و گفت: با استقرار این سامانه خدمات رسانی و سرعت بخشی به خدمات پلیس 110 افزایش چشمگیری خواهد داشت و بستری مناسب برای تحلیل و نظارت در مرکز و شهرستان های استان فراهم می شود.
عبدالمحمد زاهدی خاطرنشان کرد: بهره مندی از ابزارها و فن آوری های روز در دستگاه های خدمات رسان به ویژه سیستم انتظامی موجب رضایت مندی عمومی مردم خواهد شد.
استاندار قزوین، امنیت را فلسفه تشکیل حکومت ها عنوان کرد و گفت: امنیت ابزاری ضروری در روابط اقتصادی،اجتماعی است و در عرصه های بین المللی از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.