مهین فرهادی زاده روز پنجشنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور حضور قدرتمند در این رقابت ها برگزاری اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف را برای سال جاری و آینده پیش بینی کرده ایم.
وی با بیان اینکه ورزشکاران ما در ردیف بهترین های دنیا هستند که گواه این ادعا تعداد نشان های جهانی تیم های ملی است،افزود: سال گذشته با 50 ورزشکار اعزامی به رقابت های جهانی موفق به کسب 46 نشان شدیم.
فرهادی زاده اظهار کرد: البته تعداد ورزشکاران ما برای شرکت در مسابقات جهانی گذشته 118 نفر بود که بدلیل صادر نشدن روادید بیشتر ملی پوشان با 50 تن در این رویدادها حاضر شدند.
وی همچنین یادآور شد: امسال برای ورزشکاران خود 12 دوره مسابقات قهرمانی کشور پیش بینی کرده ایم.
این مسئول ورزشی گفت: همه امور در فدراسیون ما هزینه بر است و درآمدی نیز نداریم از این رو از مشارکت خیران برای برگزاری مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استقبال می کنیم.
فرهادی زاده با اشاره به فعالیت پررنگ فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا و فعال بودن هیات های زیرمجموعه آن در تمامی استان ها، یادآور شد: فدراسیون ما پوشش ورزشی 6 گروه شامل بیماران خاص به همراه تالاسمی ها، هموفیلی ها، همودیالیزی ها، دیابتی های نوع یک و 2 و از سال گذشته نیز ام اس را برعهده دارد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.