به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، بهمن رفیعی افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان 207 میلیارد و 587 میلیون ریال بوده است.
وی اضافه کرد: از این میزان یکصد و 22 میلیارد و 706 میلیون ریال به یک هزار و 312 نفر از خانواده شهدا و 84 میلیارد و 881 میلیون ریال نیز به جانبازان و خانواده آنان پرداخت شد.
رفیعی ادامه داد: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.
وی همچنین گفت: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی لازم ندارد و افرادی که عضو این صندوق باشند، براحتی می‌توانند وام دریافت کنند.
رفیعی با بیان اینکه هر ماه، افرادی که واجد شرایط دریافت وام باشند شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام قرض‌الحسنه به بنیاد مراجعه کنند،گفت: مدت بازپرداخت وام سه ساله است و با پرداخت پنج ششم مانده بدهی می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند.
وی، بهبود وضعیت معیشتی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از مهم ترین اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین عنوان کرد.
استان قزوین دارای سه هزار شهید و هفت هزار جانباز است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.