حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به رشد نزدیک به 2 برابری جذب سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قزوین در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن،افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده مربوط به این قراردادها که شامل هزینه ساخت و راه اندازی واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان می شود، سه هزار و 587 میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: با راه اندازی واحدهای تولیدی مربوط به این قراردادها برای 2 هزار و 537 نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: به این تعداد سرمایه گذار 78 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف استان واگذار شده است.
این مسئول با بیان اینکه بیشترین تعداد سرمایه گذاران جذب شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال قبل به شهرک آبیک (کاسپین 2) با 35 سرمایه گذار اختصاص داشته است،افزود: شهرک های لیا و کاسپین نیز به ترتیب با 28 و 22 سرمایه گذار در ردیف بعدی قرار گرفتند.
وی همچنین یادآور شد: سال گذشته موفق به جذب 10سرمایه گذار در ناحیه صنعتی الموت و یک سرمایه گذار در ناحیه صنعتی طارم سفلی شدیم که از نقاط کم برخوردار استان قزوین به لحاظ استقرار واحدهای تولیدی هستند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.