به گزارش ایرنا،رضا ملک محمدی شامگاه یکشنبه در مجمع سالیانه هیات تیراندازی استان قزوین افزود: تیراندازی 45 مدال المپیکی و 36 رشته زیر مجموعه دارد که ظرفیت بزرگی برای کسب افتخارات ورزشی در عرصه بین المللی محسوب می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه برای بازی های آسیایی جاکارتا 2018 کاروان 35 نفره تیراندازان کشورمان 25 مرداد سال آینده به اندونزی اعزام می شوند،اضافه کرد: امیدواریم این تیم با دست پر به میهن اسلامی بازگردد.
دبیر فدراسیون تیراندازی ادامه داد: باید با هم افزایی و همکاری برای تعالی و ترقی تیراندازی در سطح استان ها و کشور اقدام کنیم.
ملک محمدی ادامه داد: قول راه اندازی خط ویژه کالیبرفشنگ ویژه ورزشی را از مسئولان دریافت کرده ایم و آینده خوبی را برای تیراندازی کشور نوید می دهیم.
وی در ادامه از قزوین به عنوان یکی از قطب های تیراندازی کشور یاد کرد و گفت: فدراسیون به میزبانی این استان در مسابقات مختلف کمک می کند و همچنین آمادگی داریم تا آکادمی فدراسیون را به منظور برگزاری دوره های آموزشی و مربیگری درجه یک و 2 در قزوین دایر کنیم.
وی افزود: قزوین و ورزشکاران آنرا متمایز از خیلی از استان ها می دانیم و بواسطه استعدادها و قهرمانانی که در این رشته دارد، نگاه ویژه ای به این استان داریم.
ملک محمدی ادامه داد:وجود استعدادهای المپیکی و کشوری مانند ابراهیم برخورداری (نخستین مرد تیرانداز ایرانی حاضر در المپیک) و الهام هریجانی در قزوین از چهره ها و ظرفیت های ویژه تیراندازی در این استان هستند که باید از آنها برای پیشرفت این رشته بهره برد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.