مسعود شرفی بعدازظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به رسالت اصلی شرکت پخش فرآورده های نفتی در تامین و توزیع مطلوب و پایدار سوخت به مردم، 6 تیم بازرسی این شرکت به منظور انجام وظایف سازمانی مطلوب و خدمات رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی در تمامی جاده های استان مستقر شدند.
عضو ستاد تسهیلات سفر استان ادامه داد: قزوین با قدمت تاریخی خود و دارا بودن بقاع متبرکه، مکان های تاریخی و دیدنی و طبیعت باشکوه خود همه ساله در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران بی شماری است و همین مساله مصرف فرآورده های نفتی به خصوص بنزین و گاز طبیعی فشرده (CNG) را دوچندان می کند.
شرفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 82 جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت و گاز) به همراه 60 جایگاه گاز طبیعی فشرده (CNG) در سطح استان قزوین به صورت شبانه روز خدمات سوخت رسانی خود را به شهروندان و مسافران ارائه می دهند.
وی اضافه کرد: گشت های بازرسی در قالب تیم های کنترل کیفی، کنترل کمی و تکریم مسافران به صورت برنامه ریزی شده در طول ایام تعطیلات نوروز از جایگاه های سوخت استان بازدید به عمل می آورند.
وی، بازدید مستمر از جایگاه های سوخت استان توسط کارشناسان این شرکت در طول سال را خاطرنشان کرد و افزود: با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، تیم های بازرسی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین به صورت ویژه فعال تر می شوند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.