' امیر آبدار ' روز شنبه در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: صبح امروز اخباری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر غیر فعال شدن کارتخوان ها در جایگاههای سوخت به دلیل اختلاف با بانک ها منتشر شد که این موضوع در اصفهان واقعیت ندارد و جایگاههای سوخت این استان همانند گذشته از طریق دستگاههای کارتخوان ( پوز ) یا پرداخت نقدی خدمات ارائه می کنند.
صبح امروز برخی از شبکه های اجتماعی و سایت های خبری به نقل از جایگاه داران سوخت گزارش دادند: واریز با تاخیر پول از طریق کارت ‌های اعتباری و دستگاه‌های پوز به حساب جایگاه ‌داران سوخت موجب ایجاد مشکلات برای مردم و جایگاه‌ داران شده است.
این پایگاههای خبری و شبکه های احتماعی به نقل از جایگاه داران سوخت اضافه کردند: به دلیل مشکلاتی که با بانک ‌ها داریم از این پس جایگاه‌ ها فقط در قبال دریافت پول نقد، بنزین تحویل می‌ دهند.
در ادامه این مطلب آمده است: جایگاه داران سوخت با قطع کردن دستگاه‌های کارتخوان جایگاه ‌های سوخت فقط وجه بنزین را بصورت نقدی دریافت می‌ کنند و به هیچ عنوان کارت بانکی نمی‌ پذیرند.
' بهمن علی پور ' رئیس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان نیز طی تماسی با ایرنا این خبر را تکذیب کرد.
در ایران سه هزار جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و 2 هزار و 300 جایگاه عرضه سوخت ' سی ان جی ' فعال است که از این تعداد 227 جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و 153 جایگاه ' سی ان جی ' در استان اصفهان است.
3011/ 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.