به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین در این آیین گفت: در سال جاری برای نخستین بار تلاش کردیم با قدردانی از صاحبان این مشاغل بخشی از خدمات آنها را جبران کنیم.
وحید مقدم سلیمی افزود: همه بهره‌برداران این سازمان از نظر ما برتر هستند اما بر اساس برخی شاخص ها در این مراسم از تعدادی از منتخبان تجلیل به عمل می‌آید.
وی افزود: امیدواریم این مراسم که نخستین بار در حال برگزاری است در سال های آینده ادامه پیدا کند.
مقدم سلیمی در ادامه از خدمات و همکاری شهرداری، اعضای شورای شهر و همچنین شورای مشورتی سیاستگذاری قزوین(شمس)نیز در برپایی این مراسم قدردانی کرد.
یک استاد دانشگاه و کارشناس مسایل شهری نیز در این مراسم با اشاره به 2 نوع پارادایم توسعه در 2 دوره متفاوت زمانی، گفت: پارادایم دوم که از سال1990شکل گرفت برخلاف پارادایم اول که صرفا به دنبال افزایش حجم و اندازه و رویکردی شی انگارانه داشت، نگاهی انسان گرایانه داشت.
سعید اسدی بر کاربرد اخلاق، معناگرایی و زیباگرایی در مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: توانایی استقرار عدالت در اندیشه مدیریت شهری، اندیشه خدمت خالصانه، معنویت گرایی در برنامه های شهرو احساس رضایت و پیشرفت از جمله مسایلی است که مدیریت شهری باید به آن به شکل عمیق توجه کند.
وی ادامه داد: پیشنهاد می شود اعضای مدیریت شهری قزوین خود را در شرایط حاضر با شاخص های پارادایم جدید توسعه ارزیابی و ببینند در کجا قرار دارند.
اسدی افزود: ما الان مدیرانی داریم که شعار پارادایم دوم را می دهند اما در عمل،پارادایم اول را دنبال می کنند که این یک سرگردانی و آشفتگی در برنامه های آنها ایجاد می کند.
در پایان این آیین از 13تن از بهره برداران برگزیده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اعم از کیوسک داران، فعالان روزبازارها و بازارچه های قزوین تجلیل شد.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.