به گزارش ایرنا، سردار مهدی محمودی روز دوشنبه در همایش روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های انتظامی استان قزوین افزود: قزوین پنجمین استان امن کشور است و باید تلاش کنیم این رتبه را در ابتدا حفظ کرده و سپس ارتقا ببخشیم.
وی اظهار کرد: یکی از اولویت ها به منظور کاهش جرایم و مقابله با آنها تقویت پلیس تخصصی است که این مهم با جدیت در نیروی انتظامی دنبال و پیگیری می شود.
سردار محمودی با اشاره به وضعیت امنیتی استان قزوین،اظهار کرد: مسایل کارگری، مهاجر پذیر بودن جمعیت، فعالیت اتباع بیگانه در برخی نقاط استان و تفاوت فرهنگی و معضل بیکاری از جمله مسایل و مشکلات امنیتی است که حل هرکدام تدابیر خاص خود را می طلبد.
وی در ادامه با بیان اینکه قزوین از استان های پرترافیک کشور است، از عوامل پلیس راه استان خواست تا در تعطیلات نوروزی به منظور مدیریت و کنترل نظم و عبور و مرور خودروها و کاهش سوانح جاده ای در مسیرهای ارتباطی قزوین نهایت سعی و تلاش خود را به عمل بیاورند.
سردار محمودی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به قرارگیری استان در محور ترانزیت قاچاق در کشور،گفت: با تلاش ماموران پلیس، امسال شاهد افزایش 38 درصدی کشفیات مواد مخدر و همچنین رشد 28 درصدی کشف اقلام قاچاق شدیم.
وی همچنین از کاهش آمار برخی جرایم در قزوین خبر داد و افزود: امسال با کاهش70 درصدی سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف و همچنین کاهش هشت درصدی مجموعه سرقت ها (خرد،عادی،مهم) در استان مواجه بودیم که نشانگر تلاش مضاعف پلیس قزوین برای تامین نظم و امنیت بوده است.
9884*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.