به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی عصر شنبه در دیدار با اعضای انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان قزوین افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، یکی از اهداف ما باید تامین سوخت مورد نیاز مسافران باشد که با توجه به وجود همدلی و تلاش جایگاه داران و نیز مدیریت شرکت شبکه توزیع، امیدواریم امسال نیز همانند سال های گذشته مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
استاندار قزوین با اشاره به اهمیت فعالیت جایگاه های سوخت، گفت: در جامعه امروزی سوخت حکم آب را دارد و در صورت بروز وقفه در عرضه آن آن مشکلات عدیده و جبران ناپذیری برای شهروندان به وجود می آید.
استاندار قزوین همچنین وظیفه جایگاه داران سوخت را حساس، سخت و خطرناک دانست و گفت: فعالان این عرصه از خدمت رسان ترین بخش ها به جامعه به شمار می روند.
وی با اشاره به وقوع کولاک در هفته های گذشته در استان،اضافه کرد: خوشبختانه با تدابیر از پیش اندیشده شده و مدیریت صحیح و به خصوص با تلاش جایگاه داران سوخت، توانستیم بدون هیچ مشکل و حادثه ای زمینه تردد مسافران سایر استان ها و به خصوص شهروندان را فراهم آوریم.
در ادامه این نشست رییس انجمن صنفی جایگاه داران استان قزوین گفت: به غیر از تعدادی از جایگاه های سوخت، تمامی جایگاه های سوخت استان خصوصی است.
مسعود شرفی با اشاره به مسایل و مشکلات پیش روی جایگاه داران،افزود: متاسفانه بانک های عامل مبالغی را که مشتریان ما در قبال خرید سوخت از طریق دستگاه های خودپرداز پرداخت می کنند را هر 24 ساعت یک مرتبه به حساب ما واریز می کند که این مساله به دلیل لزوم خرید نقدی، تامین سوخت را برای جایگاه داران با مشکل روبرو کرده است.
رییس هیات مدیره انجمن صنفی جایگاه داران استان قزوین نیز در این رابطه گفت: در حال حاضر از 105 جایگاه سوخت استان، 40 جایگاه حائز رتبه ممتاز، 10 جایگاه رتبه یک، 13 جایگاه رتبه 2 و چهار جایگاه نیز دارای رتبه سه هستند.
رضا یعقوبی ادامه داد: جایگاه داران استان موفق شده اند در زمینه اشتغالزایی یک هزار و 200 نیرو را به طور مستقیم و پنج هزار نیرو را نیز به صورت غیر مستقیم وارد بازار کار کند.
به گفته وی، با وقوع هر مسایل و مشکلاتی چون ترافیک نوروز و وقوع کولاک، جایگاه داران استان قزوین تنها در جهت خدمت به نظام و مردم توانسته اند بدون هیچ حاشیه و مشکلی نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.
وی، وجود اطلاعیه های متعدد، کاهش سالانه کارمزدها، فقدان پشتیبانی تجهیزات موجود در جایگاه ها از سوی شرکت ملی نفت و خرید تجهیزات مورد نظر با قیمت های سرسام آور را بخشی از مشکلات جایگاه داران استان عنوان کرد که مسئولان باید برای رفع آنها تلاش کنند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.