به گزارش عصر یکشنبه ایرنا در پیام عبدالمحمد زاهدی آمده است: افتخار آفرینی دیگری توسط فرزندان و غیور ورزشکاران شایسته و دلاور استان رقم خورد و برگ زرین دیگری بر صفحات تاریخ پرافتخار ورزش این استان افزوده شد.
علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی 2 ورزشکار و کاراته کای اخلاق مدار استان و کشورمان با توکل به ایزد متعال و توسل به اهل بیت علیهاالسلام به ویژه بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر افتخاری بر افتخارات استان سرافراز قزوین افزودند و با کسب 2 مدال ارزشمند برنز، پرچم پرافتخار کشورمان را در آوردگاه لیگ جهانی کاراته در امارات به اهتزاز درآوردند.
استاندار در این پیام این افتخار ارزشمند را به جامعه بزرگ ورزش و جوانان ایران اسلامی به ویژه استان قزوین تبریک گفته است وعزت و توفیق بیش از پیش ورزشکاران و قهرمانان شایسته استان را در مهمترین آوردگاههای ورزش جهان را از درگاه ایزد منان خواستار شده است.
رقابتهای لیگ‌ جهانی کاراته ۲۰۱۸ امارات با ۶۲۶ کاراته کا از ۷۵ کشور در حال برگزاری است.
امیررضا میرزایی در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم‌ در این مسابقات ، با چهار برد مقابل کاراته کاهای عربستان، ترکیه، آذربایجان و ژاپن و یک شکست مقابل حریف فرانسوی از رسیدن به فینال بازماند.
وی با پیروزی برابر کاراته کای قزاقستان برسکوی سوم لیگ جهانی ایستاد.
علی اصغرآسیابری دیگر ملی پوش کاراته قزوین در وزن منهای ۷۵ کیلو گرم‌ نیز با چهار برد مقابل کاراته کاهای ترکیه ،عربستان ،ایتالیا و امارات و یک شکست مقابل رافائل آقایف از رسیدن به فینال بازماند.
وی برابرکاراته کای ترکیه با نتیجه پنج بر سه پیروز شد و برسکوی سوم لیگ جهانی قرار گرفت.
هنوز مجید حسن نیای و بهمن عسگری ۲ کاراته کای دیگر استان در این رقابتها به میدان نرفته اند.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.