به گزارش ایرنا در این مطلب که به قلم صادق افشار نوشته شده، آمده است: سایه بی‌پولی بر ورزش قزوین به گونه‌ای است که طبق آمار رسمی اغلب ورزشکاران این خطه از کشور به دلیل مشکلات مالی و عدم توجه مسئولان استان‌، شهر خود را ترک کرده و به تیم‌های سایر استان‌های کشور پیوسته‌اند.
در ادامه این مطلب آمده است: همطراز بودن کمک‌های مالی و اعتباری دولت به ورزش در استان‌ها بدون توجه به ظرفیت‌ها از یک سو و عدم حمایت صنایع بزرگ خصوصی و دولتی در قزوین باعث شده تا کمبود اعتبار در حوزه ورزشی استان بیش از سایر استان‌ها نمایان شود.
در قسمت دیگری از این مطلب آورده شده است: هم ‌اکنون بیش از 47 رشته ورزشی در استان قزوین در بخش آقایان و بانوان فعال است که بیش از 80 هزار نفر به صورت سازماندهی شده (‌تحت پوشش بیمه) در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند و به گفته مسئولان ورزش استان قزوین در سال جاری ورزشکاران قزوینی در میادین برون مرزی و داخلی مدال‌های بسیاری را برای کشور و استان کسب کرده‌ا‌ند اما با این وجود‌، کمتر از انگشتان دست، تیم‌های قزوینی در رقابت‌های لیگ برتر کشور به عنوان مسابقات معتبر در عرصه ملی حضور دارند.
این روزنامه همچنین در مطلبی با عنوان سبزه میدان مینودر، پروژه‌ای رها شده در زمان! که توسط پروین شهسواری نوشته شده به موضوع طرح های نیمه تمام شهری پرداخته و لزوم تکمیل آنها پرداخته است.
تیتر اول این شماره روزنامه ولایت نیز به سخنان حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی پرداخته و به نقل از وی نوشته است: بی مهری به مردم، زمینه ساز ناآرامی در کشور.
روزنامه ولایت به مدیر مسئول سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه در قزوین منتشر می شود.
7388**3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.