به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم جشن انقلاب اسلامی که با حضور آیت الله محمدی تاکندی نماینده سابق استان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد امام حسین (ع) روستای نظام آباد از توابع بخش مرکزی قزوین برگزار شد،افزود: 22 بهمن مهم ترین رویداد تاریخی سرزمین ایران است که با تکیه بر رهبری امام راحل(ره)،ایمان مردم و وحدت و مشارکت همه اقشار و طبقات مختلف اجتماعی محقق شد.
استاندار قزوین همچنین با اشاره به سابقه مبارزات مردم علیه حکام ستمگر،گفت: مقابله و مبارزه با استبداد و نظام دیکتاتوری خیلی قبل تر از مبارزات مردم و امام خمینی (ره) علیه طاغوت آغاز شده بود اما چون متکی به مردم و دین نبود به نتیجه نرسید.
استاندار قزوین با اشاره به اعلام حکومت نظامی در روز 21 بهمن ماه سال 57 از سوی دولت بختیار،گفت: امام مردی الهی بود که با تکیه بر مردم توانست این دستور را لغو کرده و در نهایت با آمدن مردم به خیابان ها، نظام شاهنشاهی ساقط شد.
زاهدی با اشاره به شرایط سختی که حکومت پهلوی برای مردم بوجود آورده بود،گفت: قبل از انقلاب مردم سختی ها و فشارهای زیادی را متحمل شدند به گونه ای که در زمان کشف حجاب وضعیت طوری بود که زنان و مادران ما گاهی تا سه ماه به خاطر حفظ حجاب از خانه های خود بیرون نمی آمدند.
استاندار قزوین ادامه داد: قبل از انقلاب 80 هزار مستشار نظامی آمریکا در کشور حضور داشتند که سرنوشت میهن ما را تعیین می کردند اما امروز با وجود همه مشکلات مردم ایران خود تصمیم گیرنده اصلی بوده و به اصطلاح آقای خودشان هستند.
وی در ادامه به توجه جدی دولت برای توسعه مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر دولت به حوزه روستایی توجه ویژه ای داشته به گونه ای که حجم اعتبارات عمرانی دهیاری ها در استان از 100 میلیارد ریال در سال 92 امسال به یک هزار و 40 میلیارد ریال یعنی بیش از 10 افزایش یافته است.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.