محمود احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درج نکردن قیمت و نداشتن فاکتور، گرانفروشی و کم فروشی از بیشترین تخلف های صنفی طی سال جاری در استان قزوین بوده است.
وی افزود: در حوزه قاچاق نیز، کالای دخانی بالاترین میزان قاچاق را در استان به خود اختصاص داده و پس از آن پوشاک و لوازم آرایشی در ردیف های بعدی قرار دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا آغاز دهه مبارک فجر در بخش کالا و خدمات 6 هزار و 917 پرونده با 99 درصد عملکرد، در بخش قاچاق کالا و ارز 446 پرونده با 99 درصد عملکرد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان 214 پرونده با 96 درصد عملکرد در شعب بدوی تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است.
وی همچنین کسب رتبه اول این اداره کل در ارزیابی عملکرد (شاخص های تخصصی وعمومی) در میان ادارات کل تعزیرات حکومتی کشور را از دستاوردهای مهم آن عنوان کرد.
رتبه برتر ارزیابی عملکرد در میان ادارات کل اجرایی استان در سه سال گذشته، رتبه برتر حقوق شهروندی ،عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع در استان در طی 3 سال گذشته، دستگاه شایسته تقدیر ویژه در زمینه نماز در سال 95، دستگاه شایسته تقدیر استانی در زمینه نماز در 2 سال متوالی گذشته، رتبه سوم کشور در زمینه برگزاری نمازدر بین ادارات تعزیرات حکومتی کشور و دستگاه برتر کمیسیون قاچاق استان از جمله دستارودهای این اداره کل طی سه سال گذشته و سال جاری بوده است.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هم اکنون دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا می باشد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.