به گزارش روز سه شنبه ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پس از تماشای فیلم به وقت شام در جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برگزاری جشنواره فیلم فجر به نوعی معرفی سینما، هنر و نتیجه زحمات هنرمندان به جامعه است.
وی با تاکید بر ساخت فیلم های فاخر توسط عوامل سینما،گفت: وقتی مردم با هنر فاخر انقلاب اسلامی آشنا شوند، با ارزش‌های دینی و مقاومت اسلامی آشنا می‌شوند و این مهم نیاز جامعه است.
امام جمعه قزوین در ادامه در خصوص فیلم به وقت شام نیز گفت: این فیلم حال و هوا و مظلومیت مسلمانان را نشان می‌دهد و ترسیم کننده مجاهدت و تلاش ایثارگرانه، شهادت طلبانه و خستگی ناپذیر مومنان و مجاهدان است.
وی همچنین گفت: این فیلم زحمات مجاهدان را دور از چشم دیگران به تصویر می کشد و به این وسیله می‌توانیم عمق زحمات و ارزش مجاهدت‌های آن‌ها را درک کنیم.
اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان قزوین از 14بهمن ماه در سینما مهتابآغاز شده است.
فیلم سینمایی «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی،«چهار راه استانبول» از مصطفی کیائی، «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی،«ماهورا» اثر حمید زرگر نژاد،«سوء تفاهم» از احمد رضا معتمدی،«جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت،« امیر» از نیما اقلیما،«خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی «مغزهای کوچک زنگ زده» از هومن سیدی و «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان از فیلم های جشنواره فجر هستند که در قزوین در حال اکران هستند.
هم چنین «قهرمانان کوچک» و «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت، «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و «دنیای کیف ها» به کارگردانی حسین نخعی در بخش کودکان و نوجوان این جشنواره در قزوین در حال اکران هستند.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.