به گزارش روز شنبه ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در جریان سفر یکروزه به شهرستان بوئین زهرا در گام نخست 20 کیلومتر آسفالت راه های بخش دشتابی با 40 میلیارد ریال اعتبار را به بهره برداری رساند.
استاندار قزوین در این مراسم گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید توسعه خدمات در مناطق روستایی می باشد که این مهم نشات گرفته از دیدگاه امام راحل در اولویت قراردادن خدمات رسانی به مناطق محروم است.
زاهدی افزود: در دولت تدبیر و امید خدمات متنوع و فراوانی در بخش های راه و شهرسازی،مخابرات و ارتباطات و بهداشت و درمان در مناطق روستایی ارایه شده که در تاریخ کشور سابقه نداشته است.
وی در ادامه فاز دوم کارخانه ذوب روی تال با 45 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و 40 نفر اشتغالزایی را در شهرک صنعتی آراسنج افتتاح کرد.
افتتاح این واحد 75 درصد میزان استخراج فلز روی را در این شرکت افزایش می دهد‌.
زاهدی همچنین در ادامه فرهنگ سرای امام رضا (ع) بویین زهرا با 30 میلیارد ریال اعتبار در سه طبقه و هزار و 750 متر مربع مساحت و بوستان مهر این شهر را با پنج میلیارد ریال اعتبار توسط هزار و 920 متر مربع مساحت را کلنگ زنی کرد تا عملیات ساخت این 2 طرح توسط شهرداری این شهر به طور رسمی آغاز شود.
استاندار قزوین در این مراسم ها با بیان اینکه یکی از وظایف دولت و شهرداری ها ایجاد و توسعه فضای فرهنگی در شهرها است،افزود: دولت از هیچ کوشش و حمایتی در این زمینه مضایقه نخواهد کر د.
شهرستان بویین زهرا با چهار بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال دارای به مرکزیت شهری به همین نام است و همچنین 14 دهستان و 320 آبادی دارای سکنه دارد.
این شهرستان با وسعتی حدود پنج هزار و 988 کیلومتر مربع و 122 هزار و 994 نفر جمعیت، در جنوب شرقی مرکز استان قزوین واقع شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.