سمیه سهیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت‌ های شنای بانوان نابینا و کم بینای قهرمانی کشور شامگاه جمعه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران به پایان رسید و تیم همدان موفق به کسب سه مدال طلا و هفت نقره و 2 برنز در انفرادی و همچنین یک نشان طلا و یک مدال نقره در بخش تیمی شد.
وی اضافه کرد: همچنین در مجموع رشته های برگزار شده این رقابت ها نیز توانستیم در بین 13 استان مقام سوم تیمی را به دست آوریم.
سهیلی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها و در بخش انفرادی نیز اعظم کیانی امین در 200 متر آزاد، 50 متر کرال پشت و 100 متر آزاد سه نشان نقره را کسب کرد.
وی بیان کرد: سنا احمدی دیگر شناگر همدانی نیز در 50 متر آزاد مدال طلا کسب کرد، در 25 متر آزاد نقره گرفت و در 200 متر آزاد به مدال برنز رسید.
وی افزود: مینا آودئی در یکصد متر آزاد و یکصد متر قورباغه 2 نشان طلا به دست آورد و در 50 متر آزاد نیز نقره گرفت.
وی یادآور شد: معصومه سهیل فر در مواد 200 متر و 100 متر آزاد 2 نشان نقره کسب کرد و در 50 متر قورباغه نیز مدال برنز را به دست آورد.
سهیلی با قدردانی از مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در حمایت از تیم شنای بانوان استان گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان همواره یکی از حامیان اصلی ورزشکاران نابینا و کم بینای همدان بوده است.
این مسابقات در کلاس های B1;B2;B3 و در مواد 25 متر ، 50 متر ، 100 متر ،200 متر آزاد ، در مواد 25 ، 50 ،100 در کرال پشت، قورباغه و پروانه ، 200 متر مختلط تیمی و طبق قوانین جهانی IBSA برگزار شد.
در این رقابت ها خراسان رضوی قهرمان شد، تهران در جای دوم ایستاد و همدان نیز عنوان سوم را به دست آورد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.