به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه پنجشنبه در دیدار زندانیان سیاسی و مبارز قبل از انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی از پیشکسوتان و پیشقراولان انقلاب اسلامی هستند که اوج مشقت های مردم را در دوران مبارزه تحمل کردند.
وی ادامه داد:خودزنی در جامعه به ناامیدی منجر می شود در حالیکه باید به مردم امید داد و صادقانه و واقع بینانه با مردم رفتار و برخورد کرد.
وی افزود: مساله اصلی در جامعه حفظ وفاق و وحدت ملی است و برای تحقق آن باید تعامل و ارتباط خود را با مردم بیشتر کرده و همه در یک جهت حرکت کنیم .
زاهدی ادامه داد: سلیقه ای عمل کردن از آفات نظام مدیریت است در حالی که باید بر طبق برنامه پیش رفت و وعده ها را با واقعیت های جامعه متناسب کرد.
وی افزود: جهت گیری و هدف اصلی بنده در استان،ایجاد آرامش سیاسی است تا بتوانیم اولویت ها و برنامه ها را پیگیری و محقق کنیم.
استاندار قزوین افزود:استان قزوین متعلق به همه جریانات سیاسی اعم از چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب است و بنده هم استاندار همه مردم استان هستم.
وی افزود: براساس قانون انتخاب شهرداران در حوزه اختیارات شوراها می باشد و در امضای حکم آنها از گرایش سیاسی هیچ شهرداری سئوال نکردم و فکر می کنم در طول این مدت توانسته باشم فضای سیاسی به نسبت آرامی را بر استان حاکم کنم.
استاندار قزوین گفت:درخواست دیدار زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی استان قزوین با مقام معظم رهبری را پیگیری خواهم کرد.
وی افزود:هنوز موضوع نوسازی صنعتی در سطح کشور و استان جدی گرفته نشده است و کالای داخلی توان رقابت با مشابه خارجی خود را ندارد.
استاندار قزوین بیان کرد:موضوع آب مهمترین مساله استان قزوین است و برای این مهم باید اجرای طرح آبیاری قطره ای وتغییر الگوی کشت جدی گرفته شود.
وی خاطرنشان ساخت: در سایه برجام و واردات ابزارهای لازم، سد نُهُب الان 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر برجام نبود از سال 87 تاکنون بیش از 15 درصد پیشرفت نداشت .
وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که در روش های مدیریت بازنگری کرده و توان مردم را به میدان بیاوریم و از دولتی شدن همه برنامه ها و فعالیت ها کاسته شود.
6101*6012 خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: علی حیدرشاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.