محمد نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امدادگران مشغول امدادرسانی به مسافران در سه مسیر منتهی به ابیک، تاکستان و آزادراه قزوین-کرج و آزادسازی خودروهای باقی مانده در این راه ها هستند.
وی در رابطه با خدمات راهداری در این شهرستان پس از بارش برف جمعه شب تا امروز، گفت: 2 دستگاه گریدر و سه دستگاه برف روب و یک دستگاه نمک پاش از شهرستان البرز از ساعت 10صبح روز گذشته تاکنون به طور متناوب در حال برف روبی و نمک پاشی در راه های اصلی منتهی به ابیک و بویین زهرا هستند.
سرپرست فرمانداری البرز گفت: همزمان با بارش برف از روز گذشته، ستاد مدیریت بحران این شهرستان بدون دعوت از دستگاه ها برای جلوگیری از اتلاف وقت تشکیل شد و تمامی اقدامات وابلاغ ها به شکل تلفنی در اختیار روسای دستگاه های خدمات رسان و امدادی قرار گرفت که این موضوع در مجموع موجب کاهش چشمگیر حوادث و هم افزایی دستگاه های یاد شده شد.
نصیری با اشاره به گشت زنی عوامل امدادی و پلیس راه در تمام نقاط حادثه خیز شهرستان، افزود: تلاش کردیم با سرکشی و رصد بدون اطلاع قبلی بر اقدامات صورت گرفته نظارت کرده و خدمات رسانی حداکثری را به شهروندان و مسافران ارایه کنیم.
وی با اشاره به وضعیت رفت و آمد شهروندان شهرهای الوند و محمدیه به مرکز استان و بالعکس، اظهار کرد: در حال حاضر سیستم حمل ونقل پایانه مسافری را در چهار راه ولیعصر قزوین مستقر کرده ایم تا موجب تسهیل انتقال مسافران از مرکز استان به الوند ومهرگان و محمدیه و مسیر بر عکس شوند.
نصیری به فعالیت مستمر دستگاه های حوزه انرژی به خصوص شرکت گاز اشاره کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان البرز با نیروی اضافه دراماده باش هستند و میزان گاز مصرفی بخش خانگی و صنعتی با مشکل افت فشار مواجه نبوده و بخش صنعت همچنان فعال میباشد.
وی خاطرنشان کرد: ظرف 24 ساعت گذشته با انسجام و همکاری نزدیک دستگاه های امنیتی و انتظامی، راهداری، شهرداری ها، حمل و نقل عمومی،اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، شهرداران هیچ گونه حادثه ای در شهرستان البرز رخ نداده است.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند با چهار شهر الوند، محمدیه، بیدستان، شریفیه و 2 بخش مرکزی و محمدیه در 15 کیلومتری مرکز استان قراردارد.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.