حکمت الله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته همچنین امدادگران هلال احمر استان برای یک هزار و 10خودرو در مسیرهای قزوین-تاکستان،قزوین-بویین زهرا و قزوین-کوهین و قزوین-آبیک زنجیر چرخ بستند.
وی با اشاره به اسکان حدود هفت هزار مسافر درراه مانده توسط هلال احمر قزوین، گفت: بین مسافران در راه مانده که اسکان داده شدند، هفت هزار بسته جیره خشک، 9هزار تخته پتو و هفت هزار کنسرو وهفت هزار قرص نان توزیع شد.
وی اظهار کرد: در این مدت نیروهای هلال احمر در پنج ماموریت حوادث جاده ای نیز شرکت کردند که در مجموع چهار مصدوم از این حوادث به مراکز درمانی انتقال داده شدند و یک نفر نیز به شکل سرپایی درمان و چهار سرنشین نیز امدادرسانی شدند.
وی، انتقال سه مادر باردار از گردنه قسطین لار به بیمارستان کوثر، آزادراه قزوین-زنجان به بیمارستان تاکستان و از روستای آقچه کند به بیمارستان تاکستان و همچنین انتقال مسافران اتوبوس منحرف شده در آزادراه قزوین-کرج به مراکز اسکان را از خدمات شاخص هلال احمر قزوین در یک روز گذشته اعلام کرد.
هاشمی خاطرنشان کرد:70 تن از کارکنان و 155داوطلب در قالب 70 تیم عملیاتی طی شبانه روز گذشته به مسافران گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین تعداد تجهیزات ارسال شده برای امدادرسانی به مسافران را نیز 21دستگاه آمبولانس، 10ست نجات، 25 دستگاه خودروی کمک دار و 6دستگاه کامیون اعلام کرد.
بارش برف از روز جمعه در بیشتر نقاط استان قزوین آغاز شده است و براساس پیش بینی هواشناسی تا عصر امروز یکشنبه ادامه دارد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.