سیده حمیده زرآبادی گفت:سه پروژه؛افزایش اعتبارات چشمه نور ، تغییر درصد آب رسانی از سد طالقان و قرار گرفتن بیمارستان۷۰۰ تخت خوابی را در ردیف پروژه‌های مشارکت عمومی- خصوصی به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا درباره با عدم تعلق گرفتن بودجه کافی برای برخی نهادها تصریح کرد: آموزش و پرورش بودجه کافی دریافت نمی‌کند.

نماینده مردم استان سهم استان را در تولید ناخالص ملی اینگونه مطرح کرد:استان قزوین با سهم 1.6درصدی جمعیت کشور جایگاه 20 و با سهم ۰.۹ درصدی مساحت کشور جایگاه 23 را دارا می باشد، در حال حاضر استان قزوین با داشتن رتبه 11 در بخش جی دی سی سرانه، رتبه 18 در بخش ارزش افزوده کشاورزی، رتبه 19در بخش درامدهای استانی، رتبه 14 در بخش ارزش افزوده صنعت، رتبه 18 در تولید ناخالص ملی را دارا است.

وی افزود: در بخش‌های اقتصادی نیز در حوزه کشاورزی رتبه16.83 ،در بخش صنعت و معدن رتبه30.53، در بخش خدمات رتبه 40.72، در بخش ساختمان و آب و برق و گاز نیز رتبه 10.39را دارا است.

زرآبادی در پایان درباره  با میزان درآمدهای مالیاتی استان تصریح کرد: درآمدهای مالیاتی بودجه از ۱۰۰به ۱۰۵هزار میلیارد افزایش پیدا کرده است، بر این اساس میزان رشد درآمدهای مالیاتی ۵درصد بوده است، سهم قزوین از این درآمدها ۱۵۰۰، یعنی ؛۱.۴% است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.