رئیس انجمن موسیقی استان قزوین در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: هفتمین جشنواره موسیقی استان در سه بخش موسیقی پاپ، کلاسیک ایرانی و سازهای کوبه ای به مدت سه روز در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره)قزوین برگزار شد.
مصطفی عبادی با بیان اینکه بخش موسیقی پاپ با 6 گروه به صورت جنبی در این جشنواره شرکت داشت افزود:در این دوره از جشنواره 9 گروه سازهای کوبه ای و پنج گروه موسیقی کلاسیک ایرانی در بخش رقابتی شرکت کرده بودند.
وی اضافه کرد: همچنین گروه موسیقی سماع نیز که در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته رتبه کسب کرده بود در این دوره از جشنواره، موسیقی اجرا کرد.
عبادی افزود: پس از سه روز رقابت بین گروههای شرکت کننده در نهایت در بخش سازهای کوبه ای با رای داوران گروه افتتاح به عنوان گروه برگزیده انتخاب و از گروه های چکاوک و رسا نیز تقدیر شد.
وی ادامه داد: در بخش موسیقی کلاسیک ایرانی نیز عنوان گروه برگزیده به گروه ونداد تعلق گرفت و گروه خزان نیز به خاطر مشارکت حداکثری زنان مورد تقدیر قرار گرفت.
وی، رشد کیفی آثار و زمانبندی دقیق اجراها را از نکات و ویژگی های شاخص این دوره از جشنواره موسیقی نسبت به دوره های قبل ذکر کرد.
حسین میثمی، اسحاق چگینی، مصطفی عبادی، سعید دولت زارعی، فرشید کاکاوند و میثم اصغر زاده داوری آثار این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اکبر اسکندر نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و مهدیه سادات قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین دراین مراسم حضور داشتند.

7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.