نائب رئیس مجمع بسیج استان قزوین در این آئین گفت :حضور نخبگان و متخصصین در اقشار بسیج یک ظرفیت عظیم علمی و فکری فراهم آورده است.
طیب ملک پور افزود: نخبگان بسیجی با روحیه جهادی در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته و با رصد و تحلیل نیازهای استان و ارائه راهکار در مسیر رفع معضلات و تصمیم سازی به مسئولان کمک می کنند.
وی با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات داشتن تفکر و روحیه بسیجی است، اظهار کرد در مجمع سند سالیانه ای تنظیم می شود که در آن تهدیدها و فرصت ها مورد بررسی و طرح هایی نیز در این راستا به مرحله اجرا در می آید.
ملک پور اضافه کرد: مجمع هر دو سال یکبار برای انتخابات هیات رئیسه استان تشکیل می شود که وظیفه این مجمع ایجاد تشکیلات و شبکه منسجم عناصر موثر در حوزه بسیج ، ترویج گفتمان امام (ره ) و رهبری ، گفتمان انقلابی گری و مسئله شناسی است .
وی ادامه داد: مجمع بسیج استان قزوین در حال حاضر از رتبه 24به رتبه سوم ارتقا پیدا کرده و در این مجمع تا کنون 336هزار جلسه تشکیل و 13طرح مرکزی و 66طرح شاخص استانی اجرا شده است .
به گفته وی در این مجمع 157نخبه استانی شناشایی شده اند که فعالیت های خود را در راستای بهبود وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی استان انجام می دهند.
در این مراسم ضمن بررسی عملکرد کارگروه های مختلف، برنامه های پیشنهادی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برای مجمع بسیج در سال آینده مورد بررسی و مورد تصویب قرار گرفت .
همچنین در این مجمع ضمن تجلیل از فرزندان نخبه شهدای استان قزوین با برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه مجمع بسیج استان قزوین انتخاب شدند.
استاندار قزوین، فرمانده سپاه صاحب الامر ( عج)، معاونان استاندار، چند تن از مسئولان و اقشار مختلف بسیج در این مجمع حضور داشتند.
7390**6012 خبرنگار : گیتی سیمیاری ** انتشار دهنده :علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.