به گزارش ایرنا محمد نصیری روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان البرز افزود: با استفاده از ظرفیت زیرشاخه های بخش کشاورزی و با برنامه ریزی هدفمند قادر خواهیم بود بخشی از دغدغه ایجاد شغل را در کشور پاسخگو باشیم.
وی اظهار کرد: راه رسیدن به تولید ثروت با ایجاد شغل های واقعی نه با رشد روز افزون مشاغل کاذبی چون دلالی و واسطه گری میشر خواهد شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان البر نیز گفت : تعهد دستگاه ها در9 ماهه سال جاری ایجاد 2 هزار و 378 شغل بوده که از این تعداد 2 هزار و 69 شغل معادل 85 درصد به تحقق پیوسته است.
وحید انتظاری در ارتباط با مشاغل خانگی نیز اظهار کرد: برای 144 شغل مجوز صادر شده که از این تعداد 123فقره برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.
وی در خصوص طرح اشتغال روستایی فراگیر که ثبت نام آن طی چند روز گذشته در سامانه کارا شروع شده افزود: سهم شهرستان البرز از بودجه تکلیفی دولت برای طرح اشتغال روستایی مبلغ 50 میلیارد ریال است که 90 درصد آن در بخش کشاورزی ومنابع طبیعی و 10درصد دیگر در حوزه خویش فرمایی و خود اشتغالی خانگی با سود 16 درصد است .
سهم شهرستان البرز از بودجه تکلیفی دولت در طرح اشتغال فراگیر 170میلیارد ریال می باشد که کلیه افراد حقیقی و حقوقی و تعاونی ها از این منبع تسهیلات با سود18درصد یهره مند خواهند شد و2 درصد از سود تسهیلات در قالب یارانه اشتغال از سوی دولت پرداخت خواهد شد.
در شورای اداری شهرستان البرز سرپرست فرمانداری البرز ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه و مدبرانه اعضای شورای تامین شهرستان که با اقدامات خوب و موثر میدانی منجر به عدم شکل گیری تجمع ها و شلوغی های معاندین نظلام و دولت در شهرستان البرز شدند، با اهدای لوح تقدیر کرد.
شهرستان البر به مرکزیت الوند در 14 کیلومتری قزوین قرار دارد.
6012 خبرنگار: حدیقه بابایی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.