به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی قزوین، سردار مهدی محمودی روز شنبه در این باره افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به دنبال یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی از مسیر جاده ساوه به استان مطلع شدند.
وی اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر در اقدامی مشترک با ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویین‌زهرا با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی‌های لازم ماموران، خودروی پژو حامل مواد مخدر هنگام ورود به شهرستان بویین‌زهرا در جاده ساوه-قزوین با چهار سرنشین شناسایی و متوقف شد.
محمودی اظهار کرد: در این اقدام ماموران، راننده و سه سرنشین پژو دستگیر و در بازرسی از خودرو حدود 50 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در پنج بسته که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
3013
خبرنگار: حدیقه بابایی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.