به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، عیسی یزدی افزود: این میزان فرآورده غیر قابل مصرف در سردخانه یکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: برای اطمینان از سلامت فرآورده های مکشوفه نمونه برداری صورت گرفت که نتایج به دست آمده حاکی از این بود که محموله غیر قابل مصرف است.
غیاث یزدی افزود: نظارت و کنترل بر فرآورده های خام دامی یکی از وظایف اداره دامپزشکی به شمار می رود و در همین راستا، کارشناسان اداره دامپزشکی به صورت روزانه و دوره ای تمامی واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، شرکت های بسته بندی، تالارها و رستوران ها و کشتارگاه ها و مراکز آموزشی و درمانی را مورد بازررسی قرار می­دهند.
وی خاطر نشان کرد: عرضه فرآورده های خام دامی بدون هویت در تمامی واحدهای عرضه تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده چنین محصولاتی از سوی اداره دامپزشکی با واحد متخلف از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
غیاث یزدی به عموم مردم توصیه کرد تا گوشت مصرفی را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با فرآورده های دامی مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 به اداره کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع رسانی کنند.
استان قزوین دارای 149 دامپزشک، 19کارشناس وشش کارشناس ارشد و 103 کاردان دامپزشکی است.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.