به گزارش روز سه سنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، زهرا گروه ای ها گفت: این طرح صبح امروز با حضور سید محمدرضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در بیمارستان رازی آغاز شد.
وی اضافه کرد: براساس این طرح که در 2 بخش از بیمارستان رازی راه اندازی شده کتاب های مرتبط با بخش های بیمارستانی و شرایط خاص بیماران در دسترس این افراد قرار خواهد گرفت.
گروه ای، سلامت روحی بیماران را در کنار سلامت جسمی آنها مهم دانست و ادامه داد: در این طرح تلاش شده است تا در بیمارستان رازی بتوان از اوقات بیکاری و انتظار بیماران برای کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه بهره گرفت.
وی همچنین گفت: کتابهایی که برای این طرح در نظر گرفته شده متناسب با شرایط روحی و جسمانی بیماران بوده و انتظار می رود در بازه های زمانی کوتاه مدت شارژ کتاب صورت گیرد.
موسسه فرهنگی هنری سیمرغ سخن پارس مجری طرح پایتخت کتاب ایران در قزوین است.
پایتخت کتاب ایران عنوان طرحی است که بر مبنای آن هر سال شهری به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می‌شود و در قالب این برنامه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردمان آن شهر تلاش هایی صورت می گیرد.
اهواز، نیشابور و بوشهر با توجه به فعالیت های گسترده در زمینه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی در سه دوره گذشته پایتخت کتاب ایران بوده اند.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.