به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی با بیان اینکه جشنواره چاپ و تبلیغات روز یکشنبه ١٢ شهریور ماه برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد زمینه برای ارتباط فعالان چاپ با مسئولان و سیاست‌گذاران این حوزه است.
وی افزود: ایجاد انگیزه در بین فعالان این حوزه از طریق رقابت آثار ارائه شده و تولیدی در حوزه چاپ و نمایش توانمندی ها و قابلیت های چاپی استان جهت آشنایی بیشتر مخاطبان و متقاضیان محصولات چاپی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های طراحی، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک و صحافی برگزار می شود گفت: ٥٧ اثر در بخش افست، ٢٤ اثر در بخش صحافی، ٢٣ اثر در بخش دیجیتال، ٥١ اثر در بخش طراحی، ٩ اثر در بخش سیلک و ٦ اثر در بخش جعبه سازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
عبادی با تاکید بر اینکه آثار ارائه شده در بازه زمانی 2 سال اخیر بود خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه، علاوه بر منتخبین جشنواره از افراد برگزیده پیشکسوت، چاپخانه داران نمونه، کارگران چاپ نمونه و صادرکنندگان محصولات چاپی تجلیل خواهد شد.
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره چاپ و تبلیغات استان روز یکشنبه ١٢ شهریور ماه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
2087/7523 تنظیم: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.