در بخشی از این مطلب که به قلم مرضیه قنبری نگارش شده با دکتر شکوه السادات ابوترابی استادیار دانشگاه علوم زپشکی قزوین و متخصص زنان و زایمان گفت و گو شده و به نقل از وی آمده است: بالارفتن سن مادر یکی از علل اصلی ناهنجاری های مادرزادی به شمار می رود.
در ادامه این مطلب آمده است: متاسفانه امروز شاهد افزایش سن ازدواج در جامعه هستیم و به تبع آن سن بارداری در مادران نیز بالا رفته است و این مساله خطر بروز دیابت و فشار خون را در مادر بالاتر می کند و این ها 2 عامل مهمی است که در وضعیت رشد جنین تاثیر می گذارد.
در ادامه این گزارش در خصوص ضرورت مراجعه به پزشک قبل از اقدام به بارداری تاکید شده است.
تکمیل پروژه راه آهن قزوین-زنجان 350 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد از عناوین دیگر خبری این شماره روزنامه ولایت قزوین است.
از دیگر مطالب این نشریه می‌توان به سوء استفاده از مطالبات عمومی باعث آشوب گری در تاکستان شد، کسی که به پرچم ایران اهانت می کند نانش از جای دیگری می آید، 75 درصد صادرات استان قزوین به کشور عراق است، دریافت عوارض پذیره ساختمان توسط شهرداری به ضرر مردم است، مردم باید در چارچوب قانون مطالبات خود را پیگیری کنند و 2 تفنگدار قزوینی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند از مطالب دیگر صفحه اول این نشریه است.
روزنامه ولایت تنها روزنامه محلی استان قزوین روزهای شنبه تا چهارشنبه منتشر می‌شود.
استان قزوین دارای107رسانه اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری،روزنامه،هفته نامه و ماهنامه است.
6101*6012
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.