به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری،عبدالمحمد زاهدی در نشست ستاد سرمایه گذاری قزوین افزود: در بررسی مشکلات سرمایه گذاران مشاهده می شود ما فقط یک سویه از متقاضیان و سرمایه گذاران انتظار داریم به تعهد خود عمل کنند که این رویه منطقی نیست.
وی اضافه کرد: وقتی ما به عنوان بخش دولتی به تعهدهای خود عمل نمی کنیم چه انتظاری از بخش خصوصی داریم که آنگونه که ما می خواهیم عمل کنند؟
استاندار قزوین گفت: مدیران دولتی باید ابتدا به همه تعهدهای خود نسبت به سرمایه گذاران و متقاضیان طرح ها عمل کنند سپس انتظار داشته باشند بخش خصوصی به تعهداتش عمل کند.
زاهدی از طولانی شدن روند سرمایه گذاری در استان ابراز گلایه کرد و یادآور شد: از اجرای طرح نمونه گردشگری در آبگرم بیش از 16 سال می گذرد و ما هنوز وضعیت زمین این سرمایه گذار را مشخص نکرده ایم که چند هکتار است.
وی اظهار کرد: اگر می خواهیم اهلیت یک سرمایه گذار را مشخص کنیم باید در همان چند ماه و سال اول مشخص شود نه این که بعد از چند سال تازه به فکر تعیین اهلیت آن باشیم و همه را معطل خود کنیم.
زاهدی تصریح کرد: اگر بخواهیم با این روش جلو برویم نمی توان انتظار داشت سرمایه گذاران مختلفی وارد استان شده و اقدام به سرمایه گذاری کنیم.
وی در ادامه پس از طرح مشکلات 6 سرمایه گذار در حوزه دامداری، رستوران، مجتمع بین راهی، نیروگاه و سیلو و شن و ماسه و شنیدن دیدگاههای کارشناسی برای تسریع در امور آنها دستور لازم را صادر کرد.
در این نشست مقرر شد زمین مورد نیاز منطقه نمونه گردشگری آبگرم در مدت یک ماه تعیین تکلیف شود.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.