به گزارش ایرنا، سردار پاسدار سالار آبنوش دوشنبه شب در همایش حماسه نسل ها که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در اقبالیه برگزار شد،افزود: بصیرت و ولایتمداری مردم موجب شکل گیری این حماسه ماندگار شد.
فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با اشاره به ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف خود در خصوص جمهوری اسلامی ایران، گفت: بصیرت، آگاهی و ولایتمداری مردم ما موجب شده تا نقشه های دشمن علیه میهن اسلامی همواره با شکست روبرو شود.
وی با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به نظام از هر طریق است و می خواهد مردم از انقلاب و ارزش ها دست بکشند،افزود: دشمن تلاش دارد تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد اما این توطئه نیز با بصیرت و آگاهی مردم ما محکوم به شکست است.
جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه همواره باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت فقیه ما را از گزند دشمنان حفظ کرده و کشور را در مقابل حوادث و گرفتاری ها بیمه می کند.
سردار آبنوش با اشاره به نقش سپاه و بسیج در خنثی کردن توطئه های دشمنان،گفت: عمده ضربه هایی که به دشمن وارد می شود از ناحیه بسیجیان،انقلابیون و حزب الله است.
فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مقام معظم رهبری نیروهایی مانند سردار قاسم سلیمانی دارند و همه ما باید مثل او باشیم و برای اسلام و کشور خالصانه خدمت کنیم.
سردار آبنوش در بخش دیگری از صحبت های خود بر لزوم برخورد جدی با تعدی کنندگان به بیت المال تاکید کرد و گفت: مجلس و دستگاه قضا باید افرادی را که با این گونه کارها مردم را از نظام دلسرد می کنند معرفی کرده و به سزای اعمال خود برسانند.
وی با بیان اینکه صاحب کشوری ثروتمند و غنی از منابع خدادادی هستیم، افزود: باید از همه ظرفیت ها و توانمندی های خود در جهت پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم تا فقر و مشکلات اقتصادی را از جامعه خود دور سازیم.
6104*3013
خبرنگار: ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.