در این گزارش که به قلم مهدی رضایی نوشته شده است به انتقادات رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای شهر درباره قرارداد خرید این فرودگاه در زمان شورای پنجم اشاره شده است.
مهدی عبدالرزاقی در آخرین نشست شورای شهر قرارداد فرودگاه قزوین را با قرارداد ترکمنچای مقایسه کرده و افزوده است: می دانید چه اتفاقی رخ داده؟ اینها گفته اند بیست و خرده ای میلیارد تومان پول از فسخ قرارداد خرید فرودگاه با وزارت جهاد کشاورزی طلب داریم و زنده می شود، اما تا حالا نه تنها آن پول زنده نشده که سه میلیارد تومان نیز از دست داده ایم.
تاکید استاندار در نشست شورای تامین مسکن به دستگاه های اجرایی با تیتر 'مشکلات مسکن مهر باید با جدیت حل و فصل شود'، سخنان دبیر خانه کارگر استان درباره وضعیت اقتصادی خانواده ها با تیتر 'خانواده های کم درآمد از قطع یاران نقدی نگران هستند' و 'خط متروی هشتگرد باید به قزوین برسد برگرفته از سخنان نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی از دیگر مطالب روزنامه ولایت است.
'باید ازدواج های زودرس در روستاها را از میان برداریم' به نقل از مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، 'یک نقره و سه برنز بر گردن تکواندو کاران قزوینی' در صفحه ورزش و 'مرگ پر ابهام مرد جوان در شهرستان البرز' در صفحه حوادث از دیگر مطالب این شماره روزنامه ولایت است.
ولایت تنها روزنامه محلی استان قزوین که به سردبیری محمد حسن سلیمانی روزهای شنبه تا چهارشنبه منتشر می شود.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.