به گزارش ایرنا، مهدی گلدوزها روز پنجشنبه در دیدار با علی حیدر شاه حسینی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز قزوین که به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا در دفتر این رسانه انجام شد،افزود: ایسنای قزوین تا سال 93 به صورت دفتر خبری اداره می شد و استقلال خبری چندانی نداشت ولی فعالیت آن در این سال با تبدیل به منطقه خبری بیشتر و گسترده تر شد.
وی اضافه کرد: مهم ترین ضعف خیلی از رسانه های استان تخصصی نبودن آنهاست و باید این نقیصه را با آموزش جبران کنیم.
گلدوزها به فعالیت های خبری خبرگزاری ایسنا اشاره کرد و گفت: استفاده از رویکرد علمی و تخصصی در انعکاس اخبار دانشگاه ها و موسسه های علمی و اخبار سطح جامعه مورد تاکید این خبرگزاری است که امیدواریم با ورود علم و آگاهانه به مسائل و چالش های استان بتوانیم در حل آنها موفق باشیم.
وی با اشاره به لزوم داشتن نگاه علمی و پرهیز از سیاست زدگی در اطلاع رسانی توسط رسانه ها، افزود: به ارتباطات رسانه ای وآموزش های تخصصی رسانه اعتقاد داریم و در این خصوص به ویژه در زمینه آموزش خبرنگاری موبایلی،خبرنگاری پژوهشی و تخصصی و خبرنگاری میدانی با حوزه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی اقدام کرده ایم.

**رویکرد علمی و تخصصی تنها رمز موفقیت رسانه هاست
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز قزوین نیز در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس خبرگزاری ایسنا،گفت: رویکرد علمی و تخصصی این خبرگزاری در انعکاس اخبار دانشگاهی و جامعه بسیار خوب و مطلوب است و امیدواریم کماکان شاهد تداوم این روند باشیم.
علی حیدر شاه حسینی افزود: اگر دیدگاه علمی و کارشناسی بر اخبار حاکم شود و از جو سیاسی خارج شویم حتما موفق خواهیم بود.
وی با بیان اینکه هر رسانه ای را نمی توان رکن چهارم دموکراسی دانست،افزود: باید جنبه های علمی و تخصصی و رویکرد حرفه ای در یک رسانه قوی و پررنگ باشد تا این عنوان بر آن رسانه اطلاق شود.
خبرگزاری ایسنا یا خبرگزاری دانشجویان ایران در سال 78 تاسیس شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.