به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با حضور وزیر اطلاعات در استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به برکات انقلاب اسلامی برای مردم میهن اسلامی، افزود: با پیدایش انقلاب اسلامی و برخورداری آن از رهبری عالم از جنس انبیا و اولیا حکومت اسلامی تشکیل شد و همه مردم به قرآن و روایات الهی دست یافتند.
وی با اشاره به لزوم عمل به آموزه های قران برای دستیابی به سعادت اخروی،افزود: خداوند قرآن کریم را که برنامه زندگی انسان ها است را طی 23 سال فرو فرستاده تا انسان ها به سوی بهترین ها هدایت شوند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: حدود صد برابر قرآن کریم روایات وجود دارد تا برنامه زندگی انسانها برای همه روشن و مشخص باشد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: با شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی همه انتظار دارند سهل انگاری و تکرار راه های نامناسب را شاهد نباشند.
آیت الله عابدینی افزود: فرعون، یزید و شاه ادعای اصلاح داشتند ولی آنان توجه نداشتند هر کاری که براساس قرآن و فرموده های ائمه صورت گیرد در راستای منافع مردم و اسلام است.
وی در ادامه با اشاره به معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان، گفت: می دانیم مسئولیت در این حوزه بسیار دشوار است و با هرگونه قصور در انجام کار کشور و استان آسیب می بیند و باید در این حوزه مهم احترام به خون شهدا و امام و پیروی از فرمان مقام معظم رهبری مورد توجه جدی واقع شود.
در ادامه این نشست، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز از خدمات سه ساله مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان قدردانی کرد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.